15 Aralık 2020 Salı

GİZLİ ANLARIN YOLCUSU - AYŞE KULİN

      11.08.2015 tarihinde, Didim'de yapılan imza etkinliğinde, yazarın imzasını alabilmek adına raftan rastgele seçip aldığım ve o gün için iki katı para ödeyerek sahip olduğum bir kitap! Kızım ile birlikte girdiğimiz 1:30 saat süren imza kuyruğu neticesinde Ayşe Hanımın, 

" Kimin adına imzalama mı isterseniz? " diye sorduğu zaman,

 " Kızımın adına imzalar mısınız? " diye cevap vermem üzerine Ayşe Hanımın oturduğu yerden bana doğru eğilip,

" Tamam olur ama kızınızın şimdi okumasına müsaade etmeyin! " demesiyle birden zihnimde şimşekler çaktıran ve okuyunca da ters köşeye yatıran bir kitap!

     Kitabı okuduktan sonra, çevremdeki insanlara farklı bir gözle bakmaya başladım. Acaba, demekten kendimi alamıyorum. 

     Ayşe Hanım'a beni böyle bir ikileme soktuğu için kızmalı mıyım yoksa hepimizin aşina olduğu ama görmezden geldiğimiz insanların da var olduğunu örneklemeyle biz okurlara anlattığı için teşekkür mü etmeliyim, doğrusu karar veremedim. 

     Kitapta aklımın kabulde zorlandığı öyle bölümler var ki! Gerçeğin kurgulanmış hali mi yoksa tamamen kurgu mu ayırt edemedim. İnsanlara karşı bakış açımı değiştiren bir kitap!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KIRIM